قوانین و مقررات

۱- خدمات وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲- مالکیت مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت .
۳- هرگونه استفاده از محتویات سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین ذیربط امکان پذیر می باشد. برای اخذ اجازه کتبی لطفاً به یکی از روشهای ذکر شده در بخش “تماس با ما” با ما تماس بگیرید. نقل قول از محتویات سایت صبح سلامت پارسیان برای سایت ها و وبلاگهای شخصی که منافع غیرتجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
۴- کاربران متعهد هستند که در دسترسی به سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا مقاصدی غیر از ارائه و یا دریافت خدمات مجتمع را دنبال نکنند .
۵- وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد نقص در کارکرد سایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند نمی پذیرد( همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) ..
۶- تمام ابزاری که در وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا با هدف ارتباط مشتریان بکار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با خدمات ارایه شده مجتمع میباشد ..
۷- وب سایت مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا صرفآ سیستم ارتباطی بین متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی و مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا را فراهم می نماید .
۸- اطلاع رسانی به کاربران فقط با استفاده از اطلاعاتی که در سایت درج کرده اند (مانند پست الکترونیک، تلفن و…) صورت می پذیرد.مجتمع فرهنگی دیجیتال امام رضا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی الامکان از حریم شخصی کاربران دفاع کند .
۹- مبالغ مشخص شده برای دوره های آموزشی با توجه به مصوبه اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی توسط مدیر سایت درج خواهد شد.
۱۰- قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد.
۱۱-برای ثبت نام در دوره های آموزشی از سه طریق امکان پرداخت هزینه وجود دارد. ۱- ثبت نام در محل (آدرس و محل برگزای دوره در فرم ثبت نام درج میشود) ۲- واریز وجه به حساب بانکی و ثبت اطلاعات واریز در فرم ثبت نام ۳- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
۱۲- پس از طی فرایند ثبت نام از طرف مدیریت سایت با کاربر تماس گرفته میشود و ثبت نام وی تکمیل و قطعی می شود.
۱۳-متقاضی میتواند تا ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره آموزشی، درخواست لغو ثبت نام را به اطلاعات بخش تماس با ما سایت ارسال کند و مبلغ پرداختی خود را تا ۴۸ ساعت بعد از درخواست لغو دریافت کند.
۱۴- ثبت نام در دوره های آموزشی به منزله پذیرش مندرجات فوق می باشد .

از خدمت به شما در حوزه ی آموزش خشنودیم.